À la London designmarknad

I helgen var det äntligen dags för designmarknaden À la London.
Jag var laddad ut till fingerspetsarna, kvällen innan byggde jag en ställning för att få upp mina posters, högst upp placerade jag en Hay-lampa. Detta visade sig bli ett ledljus på marknaden, många leddes upp på scenen och kom förbi och handlade och pratade. På de sex timmar som marknaden varade fick jag många positiva tillrop för mina affischer, det kändes oerhört uppiggande och gav mig energi trots att jag knappt hann få i mig någon mat på hela dagen. Det var flera som önskade kartor över andra statsdelar så jag upprättade en maillista med förslag, mest kom från Masthugget/Linné och Kåltorp/Bagaregården. Jag beger mig in i den kreativa verkstaden igen och hoppas vi ses snart igen. 

Det mekaniska undret på marknaden. Foto: À la London.
Affischer av Det mekaniska undret. Foto: À la London. 

Min kreative bordgranne och vän Christina Pettersson imponerade många med sin mönsteraffischer. Foto: À la London

På scenen syns lampan likt en ledstjärna. Foto: À la London.


À la London var välbesökt. Foto: À la London.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...